• «Vestit de llums: història i evolució de la segona pell del torero» (2014)

L’exposició mostra l’evolució del vestit de llums des del final del segle xvi fins a hui.

  • «Visca Litri» (2013)

Exposició en homenatge a la dinastia Litri: els destres El Maqui (avi), Manuel (tio), Miguel (pare) i Miki (fill), conformada amb fons cedits per la família Litri, el Museu Taurí de València, el comissari de l’exposició i per propietaris particulars.

  • «Dones a l’ombra» (2013)

Exposició en homenatge al paper actiu i passiu que ha tingut la dona, i la seua importància en l’inici i l’evolució en la festa dels bous a Espanya, centrada en la matadora de bous Juanita de la Cruz.

  • «Padilla: viure i torejar» (2012)

Mostra fotogràfica dels millors moments del mestre; s’exposà en la plaça mateixa i es compon d’una vintena de fotografies.

  • «Mites d’una Espanya en blanc i negre» (2012)

La mostra de Cano arreplegava sis dècades d’una àmplia crònica, procedent d’un arxiu fotogràfic inèdit fins al moment i ens féu reviure la història i els moments viscuts per la societat espanyola en l’Espanya de la postguerra.

  • «Vicent Barrera: l’elegància del valor»

El Museu Taurí de València ha pretés aproximar a neòfits i a aficionats la trajectòria de Barrera a través d’esta mostra. Un dels matadors més sorprenents d’este tombant de segle.

  • «Enrique Ponce: 20 anys d’art i domini en el cim del toreig» (2010)

L’exposició comptà amb els fons procedents de la col·lecció particular del mateix matador, de la seua família, de la Penya Taurina d’Enrique Ponce a Xiva, de l’Arxiu General i Fotogràfic de la Diputació de València i de col·leccions particulars.

  • Exposició Taurina a Aielo de Malferit (2009)

La mostra estava constituïda per 50 fotografies de toreros dels anys 40 als 60 del segle xx com també d’una sèrie d’il·lustres aficionats, com Ava Gadner o Ernst Heminway, procedents de la mostra «Cano, figura entre mestres».

  • «Privilegi: perfils i paisatges de la Plaça de Bous de València» (2009)

L’exposició mostra l’evolució de l’aspecte arquitectònic de la plaça i de l’espai confrontant, com a eix vertebrador d’un nucli urbà important per a la ciutat.

  • «Manuel Cervera: emocions contingudes» (2006)

És un recorregut pel gènere més característic en l’obra d’un fotògraf espanyol emblemàtic, l’activitat del qual com a reporter gràfic comprén prop d’un segle.

  • «Cano: figura entre mestres»

La trajectòria del fotògraf Francisco Cano transcorre de forma paral·lela a la tauromàquia de l’últim segle.

  • «De seda i or: un toc de distinció» (2005)

Mostra la història del vestit de torejar i la seua evolució. Pretén acostar-nos al valor sentimental i creatiu d’un vestit que requerix una atenció esmerada en la confecció ja que es convertix en la segona pell del torero.