Tallers didàctics infantils

El Museu Taurí de la Diputació de València inicia els tallers didàctics infantils sobre tauromàquia que s’oferiran als municipis de manera gratuïta.

L’objectiu del programa és despertar l’interés i el respecte dels més joves per la tauromàquia, fent-los partícips, per mitjà de jocs, de les diferents manifestacions artístiques i els seus elements més significatius.

Amb esta finalitat, el Museu ha preparat diferents activitats: Vestir un torero, Divises i ferros, La plaça de bous: història i característiques, i Bou de lidia: orígens, bravura i trapío.

El museu facilitarà el material didàctic per fer-ho. Sólo es concedirà 1 taller a l´any per sol.licitud i municipi o entitata que ens demane.

En cada taller, els xiquets dissenyen les seues manualitats i, una vegada acabades, se les poden emportar a casa.

Per a més informació, contacteu amb nosaltres en: infotaurino@dival.es o en el telèfon 96.388.37.38